Marketing internetowy daje ogromne możliwości w zakresie reklamy i promocji firmy w sieci. Co więcej, narzędzia marketingu internetowego dostępne są nie tylko dla tych dużych firm posiadających ogromne budżety reklamowe, ale także dla firm małych i średnich. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się realizację działań reklamowych online. Warto wykorzystać narzędzia wspomagające te działania. Jednym z nich jest opisywany tu SE Ranking.

SEO jest wciąż bardzo skuteczne

A możliwości działań jest bardzo wiele. Zacząć należy oczywiście od wyszukiwarki internetowej. Wyszukiwarka jest bowiem pierwszym miejscem, gdzie użytkownicy poszukują informacji o firmach, ich produktach i usługach. Dlatego podjąć należy wszelkie działania, których celem jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce internetowej. Proces ten określa się pozycjonowaniem strony internetowej. Trzeba jednak pamiętać, że w pozycjonowaniu bardzo ważny jest także monitoring pozycji oraz monitoring linków przychodzących.

Dokładny monitoring pozycji w SE Ranking

Analiza pozycji pomoże nam w ocenie czy podejmowane przez nas działania są skuteczne. Sprawdzimy także, nad którymi frazami należy popracować intensywniej. Na rynku istnieje wiele narzędzi umożliwiających analizę pozycji słów kluczowych w wynikach wyszukiwania. Jednym z takich narzędzi jest SE Ranking. Co ważne, jest to bardzo zaawansowany zestaw narzędzi. Można powiedzieć, że są to niezbędne narzędzia w pracy każdego pozycjonera. Pozwala nie tylko na sprawdzanie pozycji, ale także umożliwia dużo więcej przydatnych rzeczy. Narzędzie to umożliwia m.in przeprowadzenie audytu własnej strony internetowej. Od tego powinno się zacząć wszelkie działania pozycjonerskie. Poza tym możliwa jest analiza linków przychodzących, czy choćby analiza konkurencji. Jeśli szukamy takiego narzędzie warto skorzystać właśnie z tego, tym bardziej, że wykorzystać można kod rabatowy.

SE Ranking to też wsparcie dla Google Ads

Marketing w wyszukiwarce to jednak nie tylko pozycjonowanie. Nie można zapomnieć o systemie reklam Google Ads. Jest to niezwykle przydatne narzędzie zwłaszcza na początku działań marketingowych, kiedy na osiągnięcie oczekiwanych pozycji trzeba będzie jeszcze zaczekać. Działanie Google Ads jest proste. Tworzymy treść reklamy, a następnie przypisujemy do niej określone frazy kluczowe. W momencie kiedy użytkownik wpisze w wyszukiwarce określoną frazę, w wynikach wyszukiwania pojawi się nasza reklama. Co ważne, płatność w systemie Google Ads pobierana jest dopiero w momencie kliknięcia przez użytkownika w reklamę. Można zatem powiedzieć, że płacimy w tym przypadku na konkretny efekt. Google Ads umożliwia nam pojawienie się w wynikach wyszukiwania niemal natychmiast po stworzeniu kampanii.

Czy można zjeść jabłko i mieć jabłko?

Wiele osób zastanawia się, co jest lepsze. Czy pozycjonowanie stron www, czy reklamy w systemie Google Ads. Nie ma na to pytanie jednoznacznej pozycji. Najlepszym bowiem rozwiązaniem będzie połączenie tych metod marketingu internetowych i wykorzystanie ich obu. Na początku Google Ads można wykorzystać do promocji strony na bardziej konkurencyjne frazy, zanim strona nie osiągnie wysokich wyników na te frazy w wyniku pozycjonowania. Google Ads można także wykorzystać np. także do szybkich i okresowych akcji sprzedażowych, kiedy konieczne jest szybkie pojawienie się w wynikach wyszukiwania.

Więcej na temat tego znakomitego narzędzia przeczytasz w tym artykule o możliwościach pakietu SE Ranking.